2/27/2012

Προπηλακίστε τους...

Αυτούς που προπηλάκισαν τις ζωές μας. Όλους αυτούς που εκμηδένισαν τα όνειρά μας. Προπηλακίστε και τους 300 της πιο αμαρτωλής βουλής που γνώρισε ποτέ ο τόπος. Προπηλακίστε τον μπουχέσα υπουργό οικονομικών που με την ενημερωμένη του αμάθεια ποδηγέτησε τη ζωή μας.Τον λοιμοκοντόρο πρώην συνάδελφό του που με ύφος χιλίων πιθήκων μαζί με τον βλάκα πρώην πρωθυπουργό εξευτέλισαν την εθνική υπερηφανεια μας. Ο προπηλακισμός των ανδρείκελων της βουλής ειναι πράξη εθνικής αξιοπρέπειας. Οπου κιαν τους δείτε, στο δρόμο, στο αυτοκίνητο, στο γραφείο, στο σπίτι τους... προπηλακίστε τους. Γουργουρίζουν τα άντερά τους απο τις πράξεις υποτέλειας που έχουν επιτέλέσει στον εθνικό ιστό. Και οι τριακόσιοι είναι υποτελείς και απολίτιστοι... Προπηλακίστε τους... Τσακίστε τους. Ούτε ένας απο τη Βουλή δε πρέπει να ξαναπεράσει το κατώφλι της. Προπηλακίστε τα Μέσα Ενημέρωσης που με έντεχνο τρόπο τους στηρίζουν. Προπηλακίστε τους λακέδες δημοσιογράφους που με ύφος αθώας-καταγγελτικήε περιστεράς παίζουν το παιχνίδι τους. Όμως προπηλακίστε τους...
Οι μεγαλύτερες κλοπές έργων τέχνης τα τελευταία εκατό χρόνια Οι κλοπές έργων τέχνης πάντα τραβούσαν την προσοχή του κοινού. Ήταν θεαματικές και οι δράστες ξεχώριζαν με τη δράση τους, καθώς συνήθως είχαν να αντιμετωπίσουν τα αυξημένα μέτρα ασφαλείας. Υπήρξαν όμως και κλοπές που εξέπληξαν το κοινό εξαιτίας της απλότητάς τους του Νίκου Ιτσινέ nitsines@kathimerini.gr ΟΙ ΚΛΟΠΕΣ έργων τέχνης πάντα γοήτευε το κοινό και τραβούσε την προσοχή των ΜΜΕ. Στα τελευταία 100 χρόνια μια σειρά διάσημων έργων, κυρίως πίνακες «έκαναν φτερά» από εξίσου διάσημα μουσεία προκαλώντας αναστάτωση και άπειρες συζητήσεις. Ιδιαίτερη περίπτωση είναι και η κλοπή έργων από τους Ναζί ή τους δυτικούς συμμάχους κατά τη διάκρεια του Β΄ Παγκοσμίου πολέμου. Η «Μόνα Λίζα» Η πιο διάσημη και αμφιλεγόμενη υπόθεση είναι η κλοπή της «Μόνα Λίζα» στις 21 Αυγούστου 1911 μέσα από το Μουσείο του Λούβρου. Οι έρευνες και η ανακριτική διαδικασία οδηγήθηκαν γρήγορα σε αδιέξοδο και ο διάσημος πίνακας του Ντα Βίντσι παρέμεινε εξαφανισμένος για δύο ολόκληρα χρόνια. Τελικώς, ο δράστης ανακαλύφθηκε και συνελλήφθη δύο χρόνια αργότερα. Επρόκειτο για έναν Ιταλό υπάλληλο του Μουσείου, τον Βιντσέντζο Περούτζια, ο οποίος πίστευε ότι ο πίνακας έπρεπε να επιστραφεί στην Ιταλία και να εκτεθεί σε κάποιο μουσείο εκεί. Ωστόσο, ο δράστης έπειτα από δύο χρόνια αναμονής και διεργασιών προσπάθησε να πουλήσει τη «Μόνα Λίζα» στο διευθυντή της Έκθεσης Ούφιτσι στη Φλωρεντία. Ο πίνκας επέστρεψε στο Λούβρο, αφού πρώτα περιόδευσε σε όλη την Ιταλία. Ο Περούτζια καταδικάστηκε και φυλακίστηκε μόνο για λίγους μήνες στην Ιταλία, ενώ δοξάστηκε για τον πατριωτισμό που επέδειξε. Πανεπιστήμιο Μίσιγκαν Το 1967 στόχος κλεφτών έγιναν σκίτσα του Πάμπλο Πικάσο και του Βρετανού γλύπτη Χένρι Μουρ αξίας 200.000 δολαρίων. Τα έργα κλάπηκαν από έκθεση στην οποία εκτίθονταν εκείνη ην εποχή και την οποία διοργάνωνε το Πανεπιστήμιο του Μίσιγκαν. Τα σκίτσα βρέθηκαν δύο χρόνια αργότερα στις 24 Ιανουαρίου 1969 σε δημοπρασία στο Λος Άντζελες από ομοσπονδιακούς πράκτορες. Η υπόθεση έκλεισε χωρίς καμία σύλληψη. Stephen Hahn Art Gallery Με αρκετή δόση θράσους έδρασαν οι κλέφτες της επόμενης υπόθεσης. Στις 17 Νοεμβρίου 1969 οι δράστες επισκέφθηκαν την έκθεση του εμπόρου τέχνης Στέφεν Χαν στην Μάντισον Άβενιου της Νέας Υόρκης και αφαίρεσαν πίνακες του Μονέ, του Πικάσο και άλλων διάσημων ζωγράφων συνολικής αξίας 500.000 δολαρίων. Η ειρωνεία είναι ότι κλοπή έγινε παρουσία του Στέφεν Χαν, ο οποίος εκείνη τη στιγμή όμως ήταν απασχολημένος με άλλους εμπόρους τέχνης, με τους οποίους συζητούσε για κλοπές έργων τέχνης. Εθνικός Μουσείο Τεχνών στη Στοκχόλμη Πρόκειται για μια υπόθεση που απασχόλησε τη σουδηική αστυνομία για πέντε περίπου χρόνια. Το 2000 τρεις ένοπλοι ληστές εισέβαλαν στο Εθνικό Μουσείο Τεχνών στη Στοκλόχμη, πήραν δύο πίνακες του Ρενουάρ και έναν πίνακα του Ρέμπραντ και διέφυγαν με μία βάρκα που ήταν δεμένη μπροστά στο μουσείο. Το 2001 η αστυνομία κατάφερε να βρει τον έναν πίνακα του Ρενουάρ, ενώ τον δεύτερο μόλις τον Μάρτιο του 2005 στο Λος Άντζελες. Ο Ρέμπραντ βρέθηκε τον Σεπτέμβριο του ίδιου έτους μετά από μία δύσκολη επιχείρηση σε ξενοδοχείο της Κοπεγχάγης. Ρασμπρόροου Χάουζ Πρόκειται για την πολύπαθη έπαυλη του Σερ Άλφρεντ Μπέιτ, καθώς από το 1974 μέχρι σήμερα έχουν πραγματοποιηθεί σ' αυτή τέσσερις ληστείες. Το 1974 μέλη του ΙΡΑ αφού έδεσαν και φίμωσαν την οικογένεια Μπέιτ αφαίρεσαν 19 πίνακες ξίας 8 εκατομμυρίων λιρών. Ο ΙΡΑ πρότεινε την ανταλλαγή των έργων τέχνης με κρατούμενους μέλη της ομάδας. Η αστυνομία όμως ανακάλυψε τους πίνακες μετά από επιδρομή σε εξοχική κατοικία στο Κορκ και οι υπεύθυνοι συνελλήφθησαν και φυλακίσθηκαν. Το 1986 μία συμμορία του Δουβλίνου με αρχηγό τον Μάρτιν Κάχιλ έκλεψε 18 πίνακες αξίας 30 εκατομμυρίων λιρών. Στην πορεία των χρόνων έχουν ανακαλυφθεί 16 από τους πίνακες. Το 2001 μία ομάδα ένοπλων ανδρών εισέβαλαν στην έπαυλη και έκλεψαν δύο πίνακες αξίας 3 εκατομμυρίων λιρών. Ο ένας πίνακας, του ζωγράφου Γκέινσμπόροου είχε κλαπεί δεκαπέντε χρόνια νωρίτερα από την ομάδα του Κάχιλ. Οι δύο πίνακες βρέθηκαν τελικά τον Σεπτέμβριο του 2002. Ωστόσο, δύο μέρες μετά την ανεύρεση των δύο πινάκων, η έπαυλη έγινε εκ νέου στόχος κλεφτών, οι οποίοι αφαίρεσαν πέντε πίνακες. Η αστυνομία ανακάλυψε τους πίνακες λίγους μήνες μετά, τον Δεκέμβριο του 2002 σε μία έρευνα σ' ένα σπίτι στο Κλοννταλκιν. Έργα του Έντουαντ Μουνκ Δύο φορές έγινε στόχος κλεφτών το διάσημο έργο ζωγράφου Έντουανρτ Μουνκ «Η Κραυγή». Το συγκεκριμένο έργο ο Μουνκ το ζωγράφισε σε διάφορες εκδοχές, οι οποίες θεωρούνται όλες αυθεντικές και πρωτότυπες και εκτίθενται σε μουσεία σε όλο τον κόσμο. Την πρώτη φορά το 1994 κλάπηκε ο πίνακας που εκτίθεται στην Εθνική Πινακοθήκη του Όσλο. Ο δράστης ζήτησε λύτρα προκειμένου να επιστρέψει τον πίνακα, ο οποίος ωστόσο ανακαλύφθηκε έναν χρόνο αργότερα. Στις 22 Αυγούστου 2004 κλάπηκε ο πίνακας που εκτίθεται στο Μουσείο του Μουνκ. Μαζί με την «Κραυγή» κλάπηκε και η «Παναγία». Οι πίνακες κλάπηκαν εν ώρα λειτουργίας του μουσείου και υπό την απειλή όπλων. Οι δράστες έφυγαν ανενόχλητοι, όπως φαίνεται και από τις φωτογραφίες. Οι δύο πίνακες βρέθηκαν στις 31 Αυγούστου 2006. Τρεις άνθρωποι συνελλήφθησαν και καταδικάστηκαν. Ωστόσο, ο δράστης που οπλοφορούσε διαφεύγει ακόμη. Τον Μάρτιο του 2005 τρεις ακόμη πίνακες του Μουνκ κλαπηκαν από ξενοδοχείο της Νορβηγίας, συμπεριλαμβανομένου του «Γαλάζιου φορέματος». Οι πίνακες βρέθηκαν αμέσως την επόμενη ημέρα.

Fuck PASOK...

ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΑΝ Η ΑΠΟΠΕΙΡΑΘΗΚΑΝ ΝΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΟΥΝ 1.727 ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΠΟ ΤΟ 2009 ΕΩΣ ΤΟ 2011 ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΤΑΘΛΙΨΗΣ… Οι μισοί Έλληνες φαίνεται ότι παρουσιάζουν έντονα συμπτώματα κατάθλιψης λόγω της οικονομικής κρίσης αποφαίνονται οι ειδικοί. Ανησυχητικό είναι ότι το ποσοστό εκείνων που δήλωσαν πως επηρεάστηκαν από την κρίση αγγίζει το 47%. Από αυτούς, το 59% εμφανίζει κατάθλιψη και το 50,7% εμφανίζει άγχος -στρες. Και δεν είναι λίγοι αυτοί που σκέπτονται την αυτοκτονία… Χθες ένας 51χρονος κάτοικος της συνοικίας Καφυγιώτικα Κατερίνης αυτοπυρπολήθηκε έξω από το γήπεδο ποδοσφαίρου που βρίσκεται δίπλα από το κλειστό γυμναστήριο της πόλης. Tο απόγευμα της Τσικνοπέμπτης, ο 45χρονοςεπιχειρηματίας πατέρας δυο ανηλίκων, που δραστηριοποιείται στον χώρο της οικοδομής, μην αντέχοντας άλλο την πίεση που του προκαλούσε η οικονομική του κατάσταση, αφαίρεσε την ζωή του με κυνηγετικό όπλο. Έκοψαν μισθούς, τσεκούρωσαν συντάξεις, δημιούργησαν 1.000.000 ανέργους, ανάγκασαν τους Έλληνες να στήνονται στις ουρές των συσσιτίων, να ψάχνουν τα σκουπίδια για κάτι φαγώσιμο, να κοιμούνται στο δρόμο, να ξεπαγιάζουν γιατί δεν έχουν λεφτά να αγοράσουν πετρέλαιο… Νέοι να μεταναστεύουν και όσοι μένουν να οδηγούνται στην κατάθλιψη και στο μαρασμό, άνεργοι και επιχειρηματίες να οδηγούνται στην αυτοκτονία…. Και όλα αυτά, για να πληρώσουμε τα σπασμένα, των ξευτιλισμένων πολιτικών, που κατάκλεψαν τον ιδρώτα του Ελληνικού λαού, που συναλλάχτηκαν με απατεώνες και νταβατζήδες, που μετέτρεψαν το δημόσιο χρήμα σε βίλες, κότερα και καταθέσεις δισεκατομμυρίων στις τράπεζες του εξωτερικού. Τα λαμόγια οι πολιτικοί, που κατέστρεψαν μια χώρα ολόκληρη και οδήγησαν το λαό της στην απόγνωση και στην εξαθλίωση…

Fuck Germany II

Την αποστολή 160 εφοριακών στην χώρα μας επιβεβαιώνουν οι Γερμανοί, με δηλώσεις του εκπροσώπου του υπουργείου Οικονομικών! Στο μεταξύ, ο πρόεδρος του συνδικάτου τους δεν έκρυψε την ανησυχία του για την… σωματική ακεραιότητά τους όταν έρθουν στην Αθήνα! «Η υποστήριξη είναι project της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και σημαντικό στοιχείο βοήθειας στην Ελλάδα, στην προσπάθεια εξυγίανσής της και στη βελτίωση της αποτελεσματικότητας της φορολογικής της διοίκησης. Το project θα ενεργοποιηθεί τους επόμενους μήνες, αλλά ακόμα δεν έχει οριστεί ακριβής ημερομηνία για την αποστολή των Γερμανών εφοριακών στην Αθήνα», τόνισε ο εκπρόσωπος του υπουργείου. Στο μεταξύ, ο πρόεδρος του συνδικάτου των Γερμανών εφοριακών υπαλλήλων, Τόμας Αιγκεντάλερ, επισήμανε ότι ανησυχεί για την σωματική ακεραιότητα των υπαλλήλων, καθώς η αντιγερμανική ατμόσφαιρα στην Ελλάδα έχει αναζωπυρωθεί σε τέτοιο βαθμό, που η ενεργός επιτόπια συνδρομή τους να μην είναι επιθυμητή. Την ύπαρξη έντονου αντιγερμανικού κλίματος στην Ελλάδα διατυπώνει και το περιοδικό «Spiegel»: σε άρθρο του με τίτλο «οι Ναζί πάνε με όλα», αναφέρει: «Έλληνες σχολιαστές και σκιτσογράφοι καλλιεργούν το πρότυπο του κακού Γερμανού που θέλει να δημιουργήσει το τέταρτο Ράιχ. Ο αντιγερμανισμός πουλάει στην Ελλάδα».

Fuck Germany

... Σε δημοπρασία έχουν τεθεί στις ΗΠΑ, το ημερολόγιο και μια αποκαλυπτική επιστολή του διαβόητου γιατρού του Auschwitz, Josef Mengele. Ο Mengele, αξιωματικός των SS, ήταν υπεύθυνος για την επιλογή των νεοαφιχθέντων στο στρατόπεδο αιχμαλώτων του Auschwitz ενώ διεξήγαγε φρικτά ιατρικά πειράματα πάνω στους κρατούμενους. Ο ειδικός σε σπάνια ιστορικά ντοκουμέντα και χειρόγραφα οίκος δημοπρασιών Alexander Autographs, προσέφερε το σπάνιο ημερολόγιο και την επιστολή με τιμή εκκίνησης 60.000 δολάρια στις 21 και 22 Ιανουαρίου. Μέχρι στιγμής, κανείς δεν έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον για τα ανατριχιαστικά έγγραφα, τα οποία είναι ακόμα διαθέσιμα προς πώληση. Ο οίκος δημοπρασίας από το Stamford του Connecticut, προσφέρει το σπάνιο, αδημοσίευτο ημερολόγιο του ανθρώπου που έγινε γνωστός ως «άγγελος του θανάτου». Ο Mengele, ο οποίος έστειλε χιλιάδες ανθρώπους στο θάνατο στο Auschwitz, έγραψε το ημερολόγιο αυτό τη δεκαετία του 1960 στη Νότια Αμερική, όπου είχε διαφύγει μετά το τέλος του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου. Σε ερώτηση για το αν υπάρχουν ηθικοί ενδοιασμοί για την πώληση τέτοιων ντοκουμέντων, ο πρόεδρος της Alexander Autographs, Bill Panagopulos, είπε: «Μην παραπλανάστε: δεν τρέφω καμία συμπάθεια για τέτοια τέρατα. Η πατρογονική πόλη του πατέρα μου σβήστηκε από τον χάρτη από τους Ναζί για αντίποινα. Αλλά είναι ζωτικής σημασίας να παραμείνουν διαθέσιμα τέτοιου είδους ντοκουμέντα, ως απτές αποδείξεις των σατανικών πράξεων του παρελθόντος, καθώς και για να προσθέσουν περαιτέρω κομμάτια στο παζλ της ιστορίας». Το ημερολόγιο των 180 σελίδων, γράφτηκε σε παιδικό τετράδιο με τον τίτλο «ζωολογία» και διακόσμηση σχέδια ζώων. Ο Mengele κατέγραψε τις εντυπώσεις και τις σκέψεις του σε θέματα όπως η τέχνη, η κουλτούρα, η θρησκεία και η βιολογία, καθώς και ιδέες που βασίζονται στο ναζιστικό δόγμα της φυσικής επιλογής. Οι εγγραφές ξεκίνησαν τον Ιούνιο του 1960, στην Αργεντινή, 19 χρόνια πριν από τον θάνατο του πλέον καταζητούμενου εγκληματία πολέμου ναζί. Ο Mengele πέθανε ενώ κολυμπούσε στην ακτή της Bertioga, στη Βραζιλία από πνιγμό – πιθανόν είναι και το να υπέστη καρδιακό επεισόδιο. «Βλέπω πόσο δίκιο είχα στα σχέδιά μου από την αρχή και καταλαβαίνω τώρα ότι το να ακολουθώ τις συμβουλές των ανθρώπων έχει ως κύρια κατάληξη ανεπανόρθωτη ανοησία. Αλλά αρνούμαι το να φορτώσω τις τύψεις σε άλλους: ήμουν μόνος εγώ υπεύθυνος για τις αποφάσεις μου», γράφει σε ηλικία 49 ετών ο Mengele, ο οποίος αναφέρει ότι, αν ο κόσμος δεν εφαρμόσει προγράμματα αναπαραγωγής όπως αυτά που εκείνος επιδίωξε στο Auschwitz, «τότε, η ανθρωπότητα είναι καταδικασμένη, ακόμα και χωρίς πόλεμο». Αναφορικά με την ηθική, την αισθητική και τη γενετική, ο Mengele γράφει: «Το πραγματικό πρόβλημα είναι να προσδιοριστεί το πότε μια ανθρώπινη ζωή είναι άξια για να υπάρχει και το πότε πρέπει να εξαλειφθεί». «Υπάρχει μοναχά μια αλήθεια και μοναχά μια πραγματική ομορφιά, δεν υπάρχει «καλό» ή «κακό» στη φύση. Υπάρχει μονάχα «κατάλληλο» και «ακατάλληλο». Και οι δυο μεριές λαμβάνουν τις ίδιες ευκαιρίες. Παρόλα αυτά, η φύση παρέχει ένα ‘σουρωτήρι’. Όσα πράγματα είναι «ακατάλληλα» πέφτουν από κει, αφού χάνουν την μάχη για την επιβίωση». Σχετικά με το σύστημα των καστών των Ινδών, ο Mengele σημειώνει: «Οι Βραχμάνοι είναι καλοφτιαγμένοι, ορισμένοι από αυτούς έχουν ακόμα και γαλάζια μάτια. Έχουν μικρές, ίσιες μύτες και είναι γενικά υψηλού επιπέδου ανθρώπινα όντα. Και αυτό συμβαίνει διότι οι βραχμάνοι χρησιμοποίησαν την υψηλότερη κάστα για να διατηρήσουν το ευγενές αίμα τους. Είναι απόγονοι ανθρώπων του Βορρά που κάποτε κατάκτησαν και κυβέρνησαν την Ινδία». Για να δημιουργηθεί μια ανώτερη τάξη, ο Mengele λέει ότι «αυτό μπορεί να γίνει μοναχά με την επιλογή των καλύτερων». «Όλα θα καταλήξουν σε καταστροφή αν η φυσική επιλογή αλλάξει σε σημείο που οι χαρισματικοί άνθρωποι θα κατατροπωθούν από τα δισεκατομμύρια των ηλιθίων», προειδοποιεί ο διαβολικός γιατρός των ναζιστών και προβλέπει ότι το 90% των ανθρώπων θα πεινάσει λόγω ηλιθιότητας και το υπόλοιπο 10% θα επιβιώσει «ως επιζήσαντα ερπετά. Οι υπόλοιποι θα πεθάνουν όπως έκαναν και οι δεινόσαυροι... πρέπει να αποτρέψουμε την άνοδο των ηλίθιων μαζών». «Το άτομο ασήμαντου πνεύματος (ο χωριάτης ηλίθιος) ξεχώριζε από τους αγρότες εξαιτίας του εισοδήματός του και της κοινωνικής του θέσης. Σήμερα όμως, αυτός ο διαχωρισμός δεν είναι δυνατός στην εποχή της τεχνολογίας. Ο χωριάτης ηλίθιος είναι πλέον στο ίδιο επίπεδο με τον γιο του αγρότη που πήγε στην πόλη», γράφει ο Mengele. «Γνωρίζουμε ότι η επιλογή κυβερνά όλη τη φύση, με την εκλογή και την εξολόθρευση... Όσοι ήταν ακατάλληλοι έπρεπε να αποδεχθούν τον κάνόνα των πλέον πετυχημένων ανθρώπινων όντων ή αλλιώς εκδιωχνόταν ή και αφανιζόταν. Οι πιο αδύναμοι άνθρωποι αποκλειόταν από την αναπαραγωγή. Αυτός είναι ο μόνος τρόπος για να υπάρχουν και να συντηρούν τους εαυτούς τους οι άνθρωποι». Ο Mengele υποστηρίζει ότι οι «κατώτεροι ηλίθιοι» θα έπρεπε να εξοντωθούν, προσθέτοντας ότι «πρέπει να σιγουρευτούμε ότι η φυσική εξάλειψη, η οποία έχει διακοπεί, θα συνεχιστεί μέσα από τις ανθρώπινες διευθετήσεις, ο έλεγχος γεννητικότητας μπορεί να εφαρμοστεί με την στείρωση όσων έχουν ελαττωματικά γονίδια». Ο «άγγελος του θανάτου» συνεχίζει αναφέροντας ότι στη Γερμανία θα έπρεπε να εγκαταλειφθεί ο φεμινισμός και να ξεκινήσει έλεγχος στις γεννήσεις. «Η βιολογία δεν υποστηρίζει τα ίσα δικαιώματα. Οι γυναίκες δεν θα έπρεπε να εργάζονται σε ανώτερα πόστα. Η εργασία των γυναικών πρέπει να εξαρτάται από το αν υπάρχει βιολογική αναλογία. Ο έλεγχος των γεννήσεων μπορεί να γίνει με την στείρωση όσων έχουν ελαττωματικά γονίδια, όσοι έχουν καλά γονίδια θα πρέπει να στειρώνονται μετά το πέμπτο παιδί». Στην επιστολή, η οποία είναι επίσης προς πώληση, ο Mengele γράφει προς τη σύζυγό του μέσα από το στρατόπεδο Auschwitz, εκφράζοντας την αγάπη του και αναφέρει ότι ελπίζει να μεταφερθεί σε «μάχιμη μονάδα» σύντομα.