3/15/2012
Ο Ρόντος δεν εφύγε ποτέ… Ο άνθρωπος που ελέγχεται για τυχόν πληροφόρηση του για το σχέδιο δολοφονίας Καραμανλή, ήταν πάντα εδώ…
Η συμμετοχή μυστικοσυμβούλων τύπου Ρόντος, που «βοσκούν» πάνω απ’ τα πτώματα σαν τα γεράκια…
Διαβάστε ένα προφητικό άρθρο του 2004 για τον άνθρωπο που συνέβαλλε στην γενοκτονία των Σέρβων στο Κόσσοβο, εμπόδισε τον διαμελισμό της ΠΓΔΜ και σύμφωνα με τον Ριζοσπάστη γνώριζε για το σχέδιο ανατροπής Καραμανλή.
Δείτε πως επιβεβαιώνεται το άρθρο σήμερα μετά από 8 χρόνια.
Εργα και ημέρες
«Κι ο θάνατος παντού παραμονεύει/ μες στη ραδιενέργεια θαυμάσιας νύχτας/ όπως κρυφτήκαμε με πάθος/ άλλη μια φορά/ ελεήμονες για τη ζωή μας/ ποταποί μεγιστάνες του κενού/ και της φτηνής φιλολογίας» (Κώστας Δ. Υφαντής)
Ο Ρόντος, οι βόμβες ουρανίου, η υποτέλεια της ελληνικής εξωτερικής πολιτικής, έρχονται στη μνήμη μας, κατά τον πόλεμο των ΑμερικανοΝΑΤΟικών στη Γιουγκοσλαβία. Το όνομα του Αλεξ Ρόντος θυμίζει εγκάθετο απ’ τις ΗΠΑ. Είχε τόσο επιτιμηθεί, από τον άλλοτε λαλίστατο Πάγκαλο, για το ποιος κυβερνάει το υπουργείο Εξωτερικών! Μαζί με άλλα στελέχη του ΠΑΣΟΚ, είχαν δηλώσει ότι το υπουργείο Εξωτερικών, του ανερχόμενου «αστέρα» της Ολμπράιτ και φίλου, του Πάουελ, ουσιαστικά αμερικανοκρατείται. Είχαν καταργήσει τη λεγόμενη επιστημονική διπλωματία, που, με την πείρα της, «ισιώνει» τις γωνίες που εξέχουν… Ο σύμβουλος του Γιώργου Παπανδρέου, Αλ. Ρόντος, συνδέθηκε, εκτός των άλλων, με τις όψιμες αποκαλύψεις, για τη χρήση βομβών απεμπλουτισμένου ουρανίου, στη Γιουγκοσλαβία.
Τα υπερατλαντικά συμφέροντα, οι τυχοδιωκτισμοί τους, βάζοντας τον «κατάλληλο άνθρωπο» στην «κατάλληλη θέση», μαζί με επιτροπές τύπου FOCUS (Ιούνιος 1999), «διέρρευσαν»: Στην πρώτη έκθεση της Ομάδας FOCUS (θυμίζει πυρ) καταγράφονται μετρήσεις. Καταδείχνουν τη ρύπανση από βλήματα απεμπλουτισμένου ουρανίου στη Ν. Σερβία. Επικεφαλής της «αποστολής» στην ομάδα «FOCUS» δεν ήταν άλλος, από τον Ρόντος. Τα αποτελέσματα της ερευνητικής έκθεσης τα έφαγε η «μαρμάγκα». Απ’ τη δεύτερη – τρίτη έκθεση είχαν αφαιρεθεί οι σελίδες που αναφέρονταν στη μόλυνση, όλων των περιοχών της Βράνια (νερό, χορτάρι, άνθρωποι). Επίσης, είχαν εξαφανιστεί οι φωτογραφίες σαν ντοκουμέντα της καταγραφής – απογραφής της κατάστασης. Ο Αλεξ Ρόντος, ο μελλοντικός αρχηγός του ΠΑΣΟΚ, Γιώργος, η κυβέρνηση, γνώριζαν τα πάντα, σχετικά με το ουράνιο. Σκοπίμως (μέχρι να κοπάσει ο ορυμαγδός κατά των ΗΠΑ – ΕΕ, μετά τη «λήξη του πολέμου»), κουκούλωναν κάθε στοιχείο (γιατί αργότερα, έστελναν φαντάρους εκεί).
Η συμμετοχή μυστικοσυμβούλων τύπου Ρόντος, που «βοσκούν» πάνω απ’ τα πτώματα σαν τα γεράκια, η προσπάθεια να συγκαλύψουν τη βάρβαρη πολιτική των ιμπεριαλιστών, όταν στήνουν εκατόμβες – υπονομεύουν το παρόν και το μέλλον των λαών της Βαλκανικής (και όχι μόνο). Τα «καλά παιδιά» του υπουργείου Εξωτερικών, οι οσφυοκάμπτες στο αφεντικό των ΗΠΑ, μαζί με τη δήλωση του Πάουελ, «ότι ο Γιώργος είναι φίλος… μαζί έχουμε κάνει αρκετά», εξηγούν το σκοτεινό πρόκριμα του Γιώργου Παπανδρέου στην ηγεσία του ΠΑΣΟΚ. Σχεδιάστηκε, όχι μόνον από τα ντόπια αφεντικά, αλλά και απ’ τα υπερατλαντικά. Κατά τ’ άλλα, η «υπερήφανη εξωτερική πολιτική» έχει να κάνει με μελλοντικούς συμβιβασμούς σε Αιγαίο – Κύπρο… Πάντοτε με τη σύμφωνη γνώμη των «αφεντικών». Οπως τότε στον απεχθέστατο ρόλο που διαδραμάτισε η ελληνική κυβέρνηση, εκτελώντας αμερικανικό πρόσταγμα, τότε που ο Ρόντος ενεργούσε ως «ακτιβιστής» στο έγκλημα του «επιλόγου» της διάλυσης της Γιουγκοσλαβίας. Συμφωνούσε το ΥΠΕΞ, του Γιώργου, ότι: «Δύο τσιγάρα την ημέρα επί ένα χρόνο κάνουν μεγαλύτερη ζημιά, απ’ το να κρατάς μία ώρα όπλο απεμπλουτισμένου ουρανίου!!». Οι δηλώσεις των φονιάδων, του Ντέιβιντ Λαμ εκπροσώπου της Ιατρικής Επιτροπής (ΝΑΤΟ), της Ολμπράιτ, του Μαρκ Λέικ, εκπροσώπου Τύπου (ΝΑΤΟ), του πρώην πρεσβευτή Μπερνς: «Το ΝΑΤΟ έδρασε έντιμα!! Η χρήση βίας δεν ήταν μόνο “σωστή” – “κατάλληλη”, από πολιτικής άποψης, αλλά και ηθικά ορθή!! Το ΝΑΤΟ έκανε το σωστό!!!». Καταδείχνουν τον κυνισμό τους και όχι μόνο.Αναρτήθηκε από τον/την olympiada στο Μαρτίου 7, 2012
Παναγιώτης ΚΑΡΑΒΑΣΙΛΗΣ
Ο Άλεξ Ρόντος είχε ενημερώσει τον Παπανδρέου για το σχέδιο εξόντωσης Καραμανλή
Ανατριχιαστικές λεπτομέρειες της ρωσικής ομοσπονδιακής υπηρεσίας πληροφοριών FSBγια το σχέδιο εξόντωσης του Κώστα Καραμανλή (λόγω της τότε ακολουθούμενης ενεργειακής πολιτικής), που εκπονήθηκε από «συμμαχικές μυστικές υπηρεσίες», αλλά και τον ρόλο του σύμβουλου του Γιώργου Παπανδρέου, Άλεξ Ρόντου, έρχονται στο φως. της δημοσιότητας.
Μάλιστα, ο Άλεξ Ρόντος φέρεται να είχε ενημερώσει τον τότε αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης Γιώργο Παπανδρέου για το σχέδιο αυτό. Έτσι δεν είναι τυχαία η επίσκεψη την Πέμπτη, τουεπικεφαλής της ΕΥΠ κ. Μπίκα στον πρωθυπουργό για να συζητήσουν επί του θέματος.
Το θέμα αποκάλυψε το περιοδικό «Επίκαιρα» την Πέμπτη, ενώ αναφέρθηκε εκτενώς στο φύλλο της Παρασκευής και ο «Ριζοσπάστης» με τίτλο «Αποκαλύψεις για σχέδιο δολοφονίας Κ. Καραμανλή»
Όπως αναφέρει το περιοδικό «Επίκαιρα», σχέδιο δολοφονίας του Κ. Καραμανλή φέρεται να εκπονήθηκε από «συμμαχικές μυστικές υπηρεσίες» και ανατέθηκε σε τουλάχιστον είκοσι Έλληνες συνεργάτες τους, που «δεν ανήκουν στον αντιεξουσιαστικό χώρο».
Η στάση του Καραμανλή για την ενεργειακή πολιτική, αλλά και γενικότερα η εξωτερική και οικονομική πολιτική που ασκούσε φαίνεται πως είχε ενοχλήσει τόσο τους Αμερικανούς όσο και άλλους συμμάχους.
Χαρακτηριστικό είναι πως αρκετοί αναλυτές πιστεύουν ότι η κρίση του δημόσιου χρέους θα μπορούσε να αντιμετωπιστεί εντελώς διαφορετικά, καθώς τα οικονομικά της χώρας ήταν γνωστά παγκοσμίως και μέχρι το τέλος του 2009 η Ελλάδα δανειζόταν με πολύ χαμηλά επιτόκια, καθώς τα spread βρίσκονταν μόλις στις 130-140 μονάδες.
«Το άκρως απόρρητο έγγραφο της Εθνικής Υπηρεσίας Πληροφοριών (ΕΥΠ), με την κωδική ονομασία «Ειδικό Δελτίο Ενημέρωσης» (Νο 219/5 Φεβρουαρίου 2009), ενημέρωνε την τότε κυβέρνηση Καραμανλή ότι η υπηρεσία έλαβε γνώση από την FSB, δηλαδή τη Ρωσική Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Ασφαλείας, πως μία «ομάδα Εργασίας» της, που αποτελούνταν από δεκαεννέα άτομα, εντόπισε και αποκάλυψε σχέδιο επίθεσης σε βάρος του πρώην πρωθυπουργού, «με σκοπό την αναβολή ή τη ματαίωση της ενεργειακής πολιτικής της χώρας»», σημειώνει χαρακτηριστικά το δημοσίευμα.
Σκοπός της εν λόγω ομάδας ήταν η διοργάνωση επιχειρήσεων «αντιπαρακολούθησης», επιχειρήσεις στις οποίες είχαν σκοπό να εντοπίσουν τα άτομα που παρακολουθούσαν τις κινήσεις του πρώην πρωθυπουργού. Αφορμή για τη σύσταση της ομάδας ήταν η «απόπειρα τηλεφωνικής υποκλοπής συνομιλιών μεταξύ των κυρίων Κ. Καραμανλή,
Β. Πούτιν και Τζ. Παρβάνοφ».
Μάλιστα όπως αναφέρει το έγγραφο σε μια τουλάχιστον περίπτωση οι ομάδες των πρακτόρων της FSB ήρθαν πρόσωπο με πρόσωπο με τους άνδρες που παρακολουθούσαν το αυτοκίνητο του Έλληνα πρωθυπουργού στην περιοχή της Νέας Μάκρης Αττικής, και πιο συγκεκριμένα στη διασταύρωση των φωτεινών σηματοδοτών που οδηγούν στην Ιερά Μονή του Αγίου Εφραίμ.
Το περιστατικό τοποθετείται χρονικά κατά τις απογευματινές ώρες μεταξύ του πενθημέρου 20 και 25 Απριλίου 2008, ενώ όπως τονίζεται η όλη «εμπλοκή» δεν κράτησε πάνω από 30 δευτερόλεπτα.
«Η εν λόγω ελεγχόμενη διαδικασία εμπλοκής υλοποιήθηκε λόγω του ότι στην προαναφερόμενη περιοχή είχε εντοπιστεί όχημα τύπου VAN, μάρκας Toyota Hiace, χρώματος μπεζ. Τα άτομα του κλιμακίου της “ομάδας Εργασίας“ της FSB που συμμετείχαν στην αναφερόμενη εμπλοκή ήταν τέσσερα, ενώ τα άτομα του άλλου “Χώρου” ήταν δύο, άοπλα, γυμνασμένα, μιλούσαν ελληνικά και διέφυγαν από το χώρο της εμπλοκής χρησιμοποιώντας μοτοσικλέτα τύπου Enduro, χρώματος κίτρινου, που δεν έφερε πινακίδες κυκλοφορίας.
Το προαναφερόμενο όχημα εγκαταλείφθηκε στο χώρο της εμπλοκής», αναφέρει χαρακτηριστικά το έγγραφο που κοινοποιήθηκε στον πρώην πρωθυπουργό.
Το Σχέδιο Πυθία και τα τέσσερα κύρια σημεία
Το σχέδιο δολοφονίας του Κ. Καραμανλή είχε σκοπό την αναβολή ή την ματαίωση της ενεργειακής πολιτικής της χώρας και εντασσόταν σε ένα ευρύτερο σχέδιο αποσταθεροποίησής της.
Το σχέδιο «Πυθία 1» περιλάμβανε τέσσερα σημεία:
*Πολιτική αποσταθεροποίηση που υλοποιείται με την υπόθεση Βατοπαιδίου.
*Επιχειρηματική αποσταθεροποίηση που υλοποιείται με την καθ’ οιονδήποτε τρόπο υποβάθμιση της ελληνικής οικονομίας. Στην εν λόγω μορφή αποσταθεροποίησης περιλαμβάνονται και οι απαγωγές επιχειρηματιών.
*Κοινωνική αποσταθεροποίηση που υλοποιείται με διάφορες μορφές κοινωνικής αναταραχής, στις οποίες περιλαμβάνονται και οι τρομοκρατικές ενέργειες.
*Διάφορα προβλήματα στην εξωτερική πολιτική.
Σημειώνεται ότι όλες οι πληροφορίες που εμπεριέχονται στο συγκεκριμένο έγγραφο των μυστικών υπηρεσιών προέρχονται από ρωσικές πηγές, και πιο συγκεκριμένα από Ρώσο αξιωματούχο, ο οποίος και περιγράφει αναλυτικά όλα τα γεγονότα και τη δράση της «ομάδας Εργασίας» της FSB.
Οι Ρώσοι για την τρομοκρατία
Σύμφωνα με το έγγραφο, «οι ρωσικές μυστικές υπηρεσίες εκτιμούν ότι η σημερινή γενιά τρομοκρατών είναι ελεγχόμενη από τις Δυτικές Υπηρεσίες».
Μάλιστα μετά η «ομάδα Εργασίας» της FSB κατέληξε σε αυτό το συμπέρασμα, μέσα από τη «χαρτογράφηση» των ελληνικών τρομοκρατικών ομάδων, τις οποίες και κατατάσσει σε δύο κατηγορίες:
Σε αυτές που ασκούν αντάρτικο πόλεων και σε αυτές που ειδικεύονται σε ληστείες και απαγωγές.
Αναλυτικά το απόρρητο έγγραφο όπως το παραθέτει το δημοσίευμα
ΑΚΡΩΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟ – ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ (Ε.Χ.)
ΕΙΔΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
Νο 213/5 Φεβρουαρίου 2009
ΘΕΜΑ: Τρομοκρατία
ΣΧΕΤ.: Ειδικό Δελτίο Ενημέρωσης Νο 53/13-1-2009
1. Σε συνέχεια του σχετικού, θέτουμε υπόψη σας νεότερα αποσπάσματα Δελτίου Πληροφοριών που ομοίως προέρχεται από Ρώσο Αξιωματούχο με φερόμενη πηγή προέλευσης την FSB (Ρωσική Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Ασφάλειας):
α. «Ομάδα Εργασίας» δεκαεννέα (19) ατόμων της FSB, που δραστηριοποιείται από το Μάρτιο του 2008 στην Αττική, με αφορμή «απόπειρα τηλεφωνικής υποκλοπής» συνομιλιών που διαμείβονταν μεταξύ των κ.κ. Κ. Καραμανλή, V. Putin και G. Parvanov κατά την υπόψη περίοδο, διαπίστωσε και κατέγραψε τα ακόλουθα:
– Κατά τη διαδρομή που χρησιμοποιείτο για τη μετακίνηση του Έλληνα Πρωθυπουργού από την κατοικία του στη Ραφήνα μέχρι το Γραφείο του, εντοπίσθηκε όχημα τύπου VAN, μάρκας Toyota Hiace, χρώματος μπεζ, το οποίο κινείτο συνεχώς στη διάρκεια της προαναφερόμενης μετακίνησης κατά το μήκος της διαδρομής αυτής και μέχρι το ύψος της Αττικής Οδού στο Ολυμπιακό Στάδιο. Στο εν λόγω όχημα, το οποίο έφερε ελληνικές πινακίδες κυκλοφορίας (πλαστές, όπως εξακριβώθηκε από την παραπάνω ομάδα εργασίας), επέβαιναν τις περισσότερες φορές τρία με τέσσερα άτομα. Η παρακολούθηση του Στόχου (ΣΣ: Του κ. Πρωθυπουργού) χαρακτηρίστηκε από την προαναφερόμενη ομάδα εργασίας επαγγελματική και εντεινόμενη από τις αρχές Απριλίου του 2008.
– Επίσης από την εν λόγω ομάδα εκτιμήθηκε ότι τα επιβαίνοντα στο παραπάνω όχημα άτομα, κατά τη διάρκεια της παρακολούθησης του Στόχου, επικοινωνούσαν τηλεφωνικά με άλλους συνεργάτες τους. Το εν λόγω όχημα επίσης εντοπίσθηκε επί της Λεωφόρου Μαραθώνος στο ύψος του Πικερμίου και εκτιμήθηκε ότι κατέγραφε ταχύτητα πομπής, συνοδευτικά οχήματα, άτομα συνοδείας κ.λπ. στοιχεία. Ομοίως στο αυτό σημείο (Λεωφόρος Μαραθώνος στο ύψος του Πικερμίου), τόσο το μήνα Μάρτιο όσο και το μήνα Απρίλιο του έτους 2008 εντοπίσθηκε όχημα τύπου VAN, μάρκας FORD TRANSIT, χρώματος μπλε, το οποίο έφερε ελληνικές πινακίδες κυκλοφορίας (πλαστές, όπως εξακριβώθηκε από την παραπάνω ομάδα εργασίας).
– Εκτός των προαναφερθέντων σημείων παρακολούθησης του Στόχου, καταγράφηκαν ως άλλα τέτοια σημεία: (α) η περιοχή του CARREFOUR στον Γέρακα Αττικής, (β) η περιοχή στο Ραδιομέγαρο της ΕΡΤ στην Αγία Παρασκευή και (γ) η περιοχή του super market ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ στο Χολαργό Αττικής. Στο σημείο (α) εντοπίσθηκε ΙΧΕ αυτοκίνητο μάρκας BMW, χρώματος ασημί, μοντέλο 1995 ή 1996, το οποίο έφερε πινακίδες Γερμανίας. Στην εν λόγω περιοχή επίσης εντοπίσθηκε και το όχημα τύπου VAN, μάρκας FORD TRANSIT, χρώματος μπλε και διαπιστώθηκε επικοινωνία μεταξύ των επιβαινόντων στα παραπάνω οχήματα ατόμων.
Στα σημεία (β) και (γ) εντοπίσθηκαν επίσης τα προαναφερόμενα οχήματα τύπου VAN. Επιπρόσθετα στην περιοχή του Χολαργού στις αρχές του μηνός Ιουνίου του έτους 2008 εντοπίσθηκε επί της οδού Φανερωμένης –πλησίον της εκκλησίας– συνάντηση και των τριών προαναφερόμενων οχημάτων.
– Από την έρευνα της ομάδας «αντιπαρακολούθησης της FSB» ως προς τους επιβάτες των υπόψη οχημάτων προέκυψε ειδικότερα ότι στο VAN, μάρκας Toyota Hiace, χρώματος μπεζ, επέβαιναν συνήθως τέσσερις (4) άνδρες εκ των οποίων τρεις (3) μελαχρινοί και ένας (1) καστανός, στο VAN, μάρκας FORD TRANSIT, τρεις (3) άνδρες, και στο ΙΧΕ αυτοκίνητο μάρκας BMW, δύο (2) γυναίκες.
Πέραν των ατόμων αυτών, το προαναφερόμενο κλιμάκιο «αντιπαρακολούθησης της FSB» κατέληξε στην εκτίμηση ότι συγχρόνως λειτουργούσαν ομάδες υποστήριξης και καταγραφής κατά τη διάρκεια του δρομολογίου του Στόχου. Ο συνολικός αριθμός των συμμετεχόντων ατόμων σε όλη τη διαδικασία παρακολούθησης εκτιμήθηκε ότι ανερχόταν σε είκοσι (20) άτομα, τα οποία δεν ανήκουν στον Αντιεξουσιαστικό Χώρο.
Επιπρόσθετα, από τηλεφωνική υποκλοπή διαπιστώθηκε ότι επιβάτες των παραπάνω οχημάτων μιλούσαν ελληνικά, ενώ η συνεννόηση μεταξύ των διαφόρων ομάδων πραγματοποιείτο μέσω κινητών τηλεφώνων. Κατά την προαναφερόμενη συνάντηση των τριών οχημάτων στην περιοχή του Χολαργού (αρχές του Ιουνίου του 2008 επί της οδού Φανερωμένης), διαπιστώθηκε και η παρουσία δύο ακόμη ατόμων (νέων) που –όπως εκτιμήθηκε– ήταν Ευρωπαίοι, μάλλον Βρετανικής Υπηκοότητας.
– Σε χρόνο που δεν προσδιορίζεται ακριβώς αλλά κυμαίνεται μεταξύ του πενθήμερου 20 και 25 Απριλίου του 2008, στην περιοχή της Νέας Μάκρης Αττικής και συγκεκριμένα στη διασταύρωση των φωτεινών σηματοδοτών που οδηγούν στην Ιερά Μονή του Αγίου Εφραίμ, κατά τις απογευματινές ώρες έλαβε χώρα «ελεγχόμενη» διαδικασία εμπλοκής, διάρκειας 30 δευτερολέπτων, μεταξύ του κλιμακίου της ομάδας εργασίας της FSB και ατόμων που ανήκαν στις παραπάνω ομάδες παρακολούθησης.
Η εν λόγω «ελεγχόμενη» διαδικασία εμπλοκής υλοποιήθηκε λόγω του ότι στην προαναφερόμενη περιοχή είχε εντοπισθεί το όχημα τύπου VAN, μάρκας Toyota Hiace, χρώματος μπεζ. Τα άτομα του κλιμακίου της ομάδας εργασίας της FSB που συμμετείχαν στην προαναφερόμενη εμπλοκή, ήταν τέσσερα (4), ενώ τα άτομα του άλλου «Χώρου» ήταν δύο (2), άοπλα, γυμνασμένα, μιλούσαν ελληνικά και διέφυγαν από το χώρο της εμπλοκής χρησιμοποιώντας μοτοσικλέτα τύπου Enduro, χρώματος κίτρινου, που δεν έφερε πινακίδες κυκλοφορίας. Το προαναφερόμενο όχημα εγκαταλείφθηκε στο χώρο της εμπλοκής.
– Εντός του προαναφερόμενου οχήματος βρέθηκαν στοιχεία από τα οποία προέκυπτε λεπτομερής καταγραφή της διαδρομής που ακολουθείται κατά τη μετακίνηση του κ. Πρωθυπουργού από την κατοικία του στο Γραφείο του, τα συνοδευτικά οχήματα, οι συνοδευτικές μηχανές ασφαλείας, καθώς και:
• Χάρτες στους οποίους είχαν σημειωθεί τα σημεία συνάντησης των ομάδων παρακολούθησης και υποστήριξης, μεταξύ των οποίων συμπεριλαμβάνεται και η οδός Φανερωμένης στην περιοχή του Χολαργού Αττικής. Επίσης, είχαν σημειωθεί και οι χώροι που αντιστοιχούν στις θέσεις στάθμευσης του CARREFOUR καθώς και το κατάστημα των GOODY’S επί της οδού Κηφισίας, πλησίον του κόμβου εισόδου στην Αττική Οδό. Επιπλέον, υπήρχαν χάρτες των περιοχών Αγίας Παρασκευής – Χαλανδρίου – Χολαργού και Παπάγου. Ειδικά στο χάρτη της περιοχής της Αγίας Παρασκευής είχαν σημειωθεί σημεία με μαύρο χρώμα.
• Κιάλια νυχτερινής παρατήρησης.
• Εκρηκτική ύλη C-4 και όπλα TOKAREV και KALASNIKOF.
• Υλικά καμουφλάζ (καινούρια, αχρησιμοποίητα), υλικά μακιγιάζ, όπως μολύβια, κουκούλες μη χρησιμοποιημένες που δεν έφεραν κάποιο διακριτικό, καθώς και γυναικεία ρούχα.
• Συστήματα επικοινωνίας συγχρονισμένα στις συχνότητες της ΕΛ.ΑΣ. υψηλής ευκρίνειας και εμβέλειας.
• Τηλεχειριστήριο.
• Τρόφιμα (ξηρά τροφή και σοκολάτες).
• Σκηνές.
Το σχέδιο «ΠΥΘΙΑ 1»
β. Τα παραπάνω περιγραφόμενα στοιχεία και υλικά εξετάσθηκαν στα Κεντρικά της Μόσχας και όλες οι αναλύσεις που έγιναν κατατείνουν στα ακόλουθα συμπεράσματα:
– Πρόκειται περί οργανωμένου σχεδίου παρακολούθησης του Στόχου που οργανώθηκε από Δυτικές Υπηρεσίες με τη συμμετοχή και της ομόλογης Υπηρεσίας του Ισραήλ.
– Το εν λόγω σχέδιο υλοποιήθηκε κυρίως από Έλληνες.
– Ο αντικειμενικός σκοπός του εν λόγω σχεδίου ήταν η πραγματοποίηση επίθεσης σε βάρος του Στόχου, με ειδικότερο σκοπό την αναβολή ή τη ματαίωση της ενεργειακής πολιτικής της χώρας.
– Ο Αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης έχει στα χέρια του από τον Άλεξ Ρόντο (Σύμβουλο του Προέδρου της Γεωργίας), σχέδιο των Αμερικανών για αναβολή ή ματαίωση του Αγωγού SOUTH STREAM. Το εν λόγω σχέδιο προσβολής του Στόχου αποτελεί τμήμα του συνολικού σχεδιασμού αποσταθεροποίησης της Χώρας που έχει την κωδική ονομασία «ΠΥΘΙΑ 1» και περιλαμβάνει τα ακόλουθα τέσσερα σκέλη-τμήματα:
• Πολιτική αποσταθεροποίηση που υλοποιείται με την υπόθεση Βατοπαιδίου.
• Επιχειρηματική αποσταθεροποίηση που υλοποιείται με την καθ’ οιονδήποτε τρόπο υποβάθμιση της Ελληνικής Οικονομίας. Στην εν λόγω μορφή αποσταθεροποίησης περιλαμβάνονται και οι απαγωγές επιχειρηματιών.
• Κοινωνική αποσταθεροποίηση που υλοποιείται με διάφορες μορφές κοινωνικής αναταραχής στις οποίες περιλαμβάνονται και οι τρομοκρατικές ενέργειες.
• Διάφορα προβλήματα στην εξωτερική πολιτική.
– Αναφορικά με τη γενιά τρομοκρατών στην Ελλάδα εκτιμήθηκε ότι είναι πλήρως ελεγχόμενη από τις Δυτικές Υπηρεσίες. Είναι ειδικοί σε ληστείες, απαγωγές (τρεις ομάδες) και το Αντάρτικο πόλεων (τέσσερις ομάδες). Επιπρόσθετα, θεωρούνται άριστοι χειριστές όπλων και μέσων μετακίνησης, ενώ λειτουργούν διαθέτοντας πάντα σχέδιο διαφυγής. Πιθανολογείται ότι οι χώροι απόκρυψής τους βρίσκονται στις περιοχές Γκύζη, Χαλανδρίου, Αγίας Παρασκευής και Μεγάρων για την Αττική. Ως τέτοιος χώρος εκτός Αττικής θεωρείται η περιοχή της Θήβας.
2. Επισημάνσεις της Υπηρεσίας μας επί των ανωτέρω αποσπασμάτων:
α. Τα αναφερόμενα «σημεία εντοπισμού» της παρακολούθησης ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, χωρίς κατ’ ανάγκη αυτό να σημαίνει και υιοθέτηση από πλευράς μας της περιγραφόμενης «εν εξελίξει επιχείρησης συνωμοσίας». Ωστόσο, σημειώνεται ότι, σύμφωνα με εκτιμήσεις μας, το σημείο εντοπισμού στη Λ. Μαραθώνος είναι κατάλληλο σημείο παρακολούθησης, το σημείο εντοπισμού στο CARREFOUR είναι δυνατόν να αποτελέσει σημείο έκνομης ενέργειας, ενώ τα σημεία εντοπισμού στις περιοχές του Ραδιομεγάρου της ΕΡΤ και του ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ θεωρούνται σημεία συνάντησης.
β. Τα σημεία που βρέθηκαν επί χάρτου και προέρχονται από το υλικό που αντλήθηκε από την προαναφερόμενη διαδικασία «ελεγχόμενης» εμπλοκής απεικονίζονται στην εικόνα με τίτλο «Σημεία επί Χάρτου», η οποία επισυνάπτεται. Η απόσταση των εν λόγω σημείων επίσης από την Αττική Οδό χρήζουν ιδιαίτερης προσοχής, καθώς είναι δυνατόν να χρησιμοποιηθούν ως σημεία αφετηρίας για «έκνομη ενέργεια».
γ. Η εκρηκτική ύλη C-4 είναι στρατιωτική εκρηκτική ύλη, μη κυκλοφορούσα ελεύθερα στο εμπόριο και δεν έχει χρησιμοποιηθεί μέχρι σήμερα ως συστατικό στοιχείο Αυτοσχέδιου Εκρηκτικού Μηχανισμού (ΑΕΜ), σε καμία από τις τρομοκρατικές ενέργειες που έχουν κατά καιρούς πραγματοποιηθεί στη χώρα μας.
3. Επισημαίνεται ότι, και για τις συγκεκριμένες πληροφορίες, η αξιοπιστία της πηγής δεν δύναται επί του παρόντος να ελεγχθεί. Η καταγραφή των «αντικειμενικών στοιχείων» (τοποθεσίες, ονόματα χώρων, αποστάσεις κ.λπ.) και η σύνθεσή τους θα μπορούσαν πράγματι να θεωρηθούν ως προετοιμασία μιας απόπειρας κατά του κ. Πρωθυπουργού.
Πλην όμως η ερμηνεία που φέρεται να τους δίδεται –ότι δηλαδή αποτελεί οργανωμένο σχέδιο Δυτικών Υπηρεσιών και της MOSSAD σε βάρος του κ. Πρωθυπουργού, στο οποίο εντάσσονται άλλες υποθέσεις, όπως π.χ. Βατοπαίδιο, τρομοκρατία κ.λπ.– γεννά στην Υπηρεσία μας εύλογα ερωτηματικά. Δεν αποκλείεται συνεπώς οι πληροφορίες αυτές στο σύνολό τους να εντάσσονται στο πλαίσιο επιχειρούμενης παραπληροφόρησης των Κρατικών Αρχών της χώρας μας, με στόχο την εξυπηρέτηση συγκεκριμένων σκοπιμοτήτων.
4. Σε κάθε περίπτωση, παρέλκει να επισημάνουμε, από σκοπιάς Υπηρεσίας μας, την ανάγκη συνεχιζόμενης λήψης αυξημένων μέτρων ασφάλειας του κ. Πρωθυπουργού.
ΠΡΟΣ: κ. Πρωθυπουργό
κ. Υπουργό Εσωτερικών
κ. Αναπληρωτή Υπουργό Εσωτερικών.
Alexandros Iolas and Thessaloniki
It is remarkable how very important things can grow out of everyday, simple situations: Maro Lagia’s long friendship with Iolas, her commitment to the idea of a Museum of contemporary art in Thessaloniki and the immediate action taken by Petros Kamaras formed a combination of factors that led to "Iolas’ Donation" of forty seven works of art.
Much has already been achieved since the initial conversation of 1978; while the idea of a Macedonian Museum of Contemporary Art animated a group of people who have worked very hard to make it an institution with character and breadth that will continue to inspire its members, and its friends and supporters.
Alexandros Iolas was fascinated by Thessaloniki and its people. It reminded him, he said, of Alexandria; and he felt that on this relation, on this invisible thread, destiny would preserve his memory. Not in the people’s mind, but tangibly, in the works he delivered into their hands. For he believed that museums are better off in private hands, just like culture, which can thrive without governmental decisions.
Alexandros Iolas was a man of the arts, a true cosmopolitan, a perceptive collector and a competent merchant. Still, a young man in the ‘30s he left his native Alexandria to study dance in Paris and Berlin. As principal dancer of the Metropolitan Opera of New York he travelled in Europe and discovered the new currents and styles in contemporary art. When a serious accident put an end to his career he decided to devote himself to collecting works of art. He was very excited about the work of Max Ernst, and later Rene Magritte and Victor Brauner.
Αλέξανδρος ΙόλαςΚείμενο Ιόλα
Iolas quickly realised that post-war America was ready to receive restless Europe. Art was acquiring a market and a market value and it would not be overstatement to say that Iolas played a role in this development. Relying on a combination of instinct and knowledge, he sponsored and promoted what his experienced eye discerned. In 1953 he opened his first gallery in New York, 1963 in Geneva, 1964 in Paris, 1965 in Milan and a little later in Madrid. He promoted new artists, and established them, his gallery hosting names like Niki de Saint Phalle, Martial Raysse, Jean-Pierre Raynaud, Pino Pascali, Eliseo Mattiacci, Andy Warhol, Jean Tinguely, Roberto Crippa and Novello Finotti.
In 1965 he decided to settle in Greece. He built himself a house-cum-museum in Aghia Paraskevi, on the outskirts of Athens. He met and befriended new artists, among them Takis, Akrithakis, Tsoklis and Pavlos, and set them on the ladder to international recognition and success. In so doing he left his mark on the 60s, 70s and 80s.
An ambivalent personality, Alexandros Iolas was hard to decipher throughout his life. Prolific, cynical, and unpredictable, he reacted aggressively to the censure of conventional morality. Alexandros Iolas died in New York in 1987, his dream of an "Iolas Museum" in Athens unfulfilled. His vast and extraordinarily valuable collection, remained scattered, and only part of it is housed in the Centre Pompidou in Paris.
Alexandros Iolas’ encounter with Thessaloniki was to acquire special significance, not only for the city but also for the posthumous fame of this singularly perceptive collector. There is nothing in Greece today to recall his inspired and creative sojourn in the country save the collection of the 47 works that he donated a generation ago as a “nucleus” around which to build a Macedonian Museum of Contemporary Art in this city.
It was with great joy that the Board of Directors of the MMCA decided to honour him by giving his name to the Museum’s new three-storey wing and to dedicate to him the catalogue of the permanent collection, which now numbers more than one thousand works (paintings, sculptures, installations, assemblages, engravings, photographs), in the hope that the Museum will remain independent, unconventional and open-minded, that is guided by the same principles that charactirised Iolas himself.
Donors
The gesture made by Alexandros Iolas, the Museum’s first great benefactor, found its followers. Well-known collectors, including Magda Kotzia, Franz Geierhaas, Alexandros and Dorothea Xydis, Giorgos Apergis and Dimitris Meïmaroglou, and with them a host of artists, continue to offer collections and individual works, constantly expanding the Museum’s collection.
In addition to our gratitude to all the artist-donors who have thus supported the Macedonian Museum of Contemporary Art, we wish to express our immense appreciation of their work. The formal and conceptual qualities of their work succeed in establishing a dialectic relation with the young students through the Museum’s educational programmes. Thus, the artistic message is conveyed to the young people promoting their cultural awareness.
Heading the list of benefactors of the Museum are Giorgos Philippou of Philkeram-Jοhnsοn, who housed the Museum and its collection from 1979 to 2001, and Ι. Boutaris & Son SA, that shouldered its financial costs in the early years of its operation.
Other major sponsors include TIF-HELEXPO, which initially provided space for the Museum’s temporary exhibitions in the Public Power Corporation pavilion, and later (1999-2002) for the construction of successive additions, originally with the support of the “Thessaloniki ‘97” Cultural Capital of Europe Organisation and subsequently thanks to a substantial grant from the European Free Trade Area (EFTA) via the European Investment Bank and the Greek government via the Ministries of Finance and Culture, and the “Stavros S. Niarchos” Foundation, which funded the organisation of the Museum Library and which continues to support its exhibition activity, particularly with regard to the presentation of its collection, in the Museum, in Athens and abroad.
Donations and state financial support are particularly important for the Museum –The Ministry of Culture recognising the importance and growing fame of the Museum has supported it both morally (Programme Agreements) and financially for its operational requirements thus contributing actively to its growth and modernization (3rd CSF Operational Programmes “Culture 2000-2008” and “Information Society”, grants from which this was made possible).
Of equal importance is the tremendous contribution made by our sponsors, who shoulder the financial burden of the Museum’s activities, exhibitions and parallel events. They include public bodies, credit institutions, cultural foundations, private businesse, the media, private citizens, and art galleries.
The Boards of Directors of the Macedonian Centre of Contemporary Art, Architecture and Industrial Design and of the Macedonian Museum of Contemporary Art wish to thank all those who have given their moral and material support in their difficult mission. Without the benefactors, the sponsors and the donors, without the artists and the art galleries, without the individual people who support its activities, the Macedonian Museum of Contemporary Art would have never been able to pursue its aims and its programmes.
The foundation is run by a thirteen-member Board of Directors, whose first members were appointed by the Constitutional Charter of the Foundation published in the Government Gazette no. 469/21.06.1994. They were:
Ex officio Members:
The Deputy Mayor for Culture of the Municipality of Thessaloniki.
The Chairman of the Board of Directors of the Thessaloniki International Fair.
The President of the Thessaloniki Chamber of Trade & Industry.
Two members of the serving Board of Directors of the founding Association, designated by that Board.
Eight members appointed by the absolved Board of Directors of the Foundation.
The first Board of Directors of the “Macedonian Museum of Contemporary Art” Foundation were:
The Deputy Mayor for Culture of the Municipality of Thessaloniki.
The Chairman of the Board of Directors of the Thessaloniki International Fair.
The President of the Thessaloniki Chamber of Trade & Industry.
Argyris Maltsidis
Panagiotis Kokkas
Xanthi Heupel
Ioannis Boutaris
Maria Dambassina (Lagia)
Atalande Siaga
Matoula Scaltsa
Aikaterini Mihailidou
Katerina Kamara
Alexandra Boutari
The present Board of Directors of the Association was proposed by the serving Board as above at its meeting number 74/15.06.2006. After the General Meeting of the Macedonian Centre of Contemporary Art, Architecture and Industrial Design on 16.04.2008, the formal election procedure, and the initial meeting of the new Board on 08.05.2008 at which its officers were elected, it was decided that the Association would be represented on the Board of the Foundation by MCCA President Dr Xanthippe Skarpia-Heupel and Secretary Katerina Kamara.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)